En sak som jag älskar med sommaren:

Ekorrarna som bor på vår vind. Är man ute i trädgården kan man se dem springa vid takrännorna ibland, och en sommardag 2009 låg jag i solstolen och lyssnade på musik i mobilen. Plötsligt såg jag en liten ekorre i gräset, och en till uppe i takrännan. Den som var nere på marken försökte komma upp men visste inte hur den skulle göra. Jag vet inte riktigt hur jag gjorde men när den var på väg upp lyckades jag klappa den, åh så mjuk! Haha..
Jag tog några bilder med mobilen, jag vet att det ser ut som de är inzoomade men jag tror inte att man ens kunde zooma med mobilen, det är bara mobilkameran som sög haha, men bättre än inget!

 

 

Visst är den söt?!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken sötis! :)

2011-05-24 @ 19:24:54
URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0