F I T T A A A !!

Nej får damp, efter skolan gick jag hem, åt nudlar och somnade i soffan. Vid sju vaknade jag av att jag råkade putta ner mobilen i skålen där det var fullt med soppa!! Reagerade direkt, sprang ut i köket och torkade den och la den i papper. Det hjälpte säkert att jag tog upp sen så snabbt men touchen funkar inte, eller försöker man skriva pinkoden nu tar det minst en minut inna siffrorna kommer fram -.-
Ah får väl skylla mig själv, ska jobba i sommar och hade bestämt att slösa allt på kläder och ett silverhalsband till *****, men det får bli en ny mobil istället..
Fuckad dag helt seriöst, detta var ovanligt klumpigt av mig o.O

R.I.P min älskade x10 mini proooo :(

Kommentarer
Postat av: Amanda

tycker synd om dig <3

2011-04-15 @ 21:05:38
URL: http://mandhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0