One mounth now and I'm BYXMYNDIG! hahaha

Nyss gjort ungerska pannkakor. Svär, dom slår allt!.. När man gör dem rätt då, jag glömde typ halva receptet, tyckte det var konstigt med så lite smet men det va riktigt längesen jag gjorde såna pannkakor.
Nu står mamma i köket och gör nya pannkakor medan jag sitter och lyssnar på musik och mår riktigt illa som jag proppade i mig tre pannkakor på kanske två minuter -.-
I alla fall, efter skolan kom jag hem och la mig direkt på studsmattan med hemkunskapsboken. Såklart orkade jag inte läsa något utan låg och njöt i solen och halvsov i över en timme.. När jag kom in gick jag in i duschen och stod där i 40 minuter, sen gjorde jag pannkakor och jag som har hkprov imorgon kan inte ett skit :$ haha jo men måste repetera typ allt så ska börja nu. Ha en mysig måndagskväll, puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

man måste få smaka ungerska pannkakor någon gång ;)<3

2011-04-12 @ 18:00:13
URL: http://mandhas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej! :D

Vad ska du göra under påsklovet? Kram

2011-04-15 @ 17:59:05
URL: http://stylealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0